A hét mottója

"Akár azt gondolod, hogy képes vagy valamire, akár azt, hogy nem, mindenképpen igazad van."

Edzésnapló

Gabsy online edzésnaplója (regisztráció szükséges)

Friss kommentek

  • laciii79: Én is ezen a hétvégén poroltam le a bringám, és készítettem fel a sz... (2011.03.20. 16:17) Tavaszi ébredés
  • Vasapu: Aztán kényszer nélkül futsz egy szép félmaratont. Drukkolok. (2011.01.17. 11:07) Lassú évkezdés
  • gabsy: @Virgo14: Fogjuk rá, hogy cél. Csak időközben át kell gondolnom a fe... (2010.12.12. 08:47) 4+2+2+0.8
  • Virgo14: Most nézem oldalt a félmaratont jövő szeptemberben. Akkor ez most a ... (2010.11.13. 15:09) 4+2+2+0.8
  • Virgo14: Tőlem aztán nem kell elnézést kérni! Aki elsunnyogta a dolgokat az é... (2010.11.13. 15:07) Lustaság - fél egészség
  • Utolsó 20

Címkék

achilles (3) alvás (11) aszfalt (2) autóvezetés (1) betegség (7) bombariadó (1) bringa (27) cipő (25) cuba (1) edzésterv (4) ellipszis (12) erősítés (7) eső (1) fájdalom (4) fejlődés (8) fekvőtámasz (1) félmaraton (2) felmérő (2) felülés (1) film (1) flat (23) fotó (4) fotózás (2) futás (71) futótechnika (7) görgőzés (1) hideg (6) ironman (5) kapitalizmus (1) karácsony (2) kezdő (5) klub (3) kocogás (10) koncert (3) leigazolás (1) marathon (6) maraton (3) maratonka (1) minimaraton (5) munka (4) nevezés (9) Nike (2) nyár (4) nyújtás (26) pihenés (14) pulzus (54) résztáv (3) ruházat (6) salsa (3) séta (1) spd (2) squash (1) suli (11) szakdoli (2) szilveszter (2) tánc (3) táplálkozás (5) tavasz (6) tél (5) tempó (23) tenisz (2) terep (2) testsúly (15) teszt (1) triatlon (2) túra (1) ünnep (6) úszás (9) vádli (4) vásár (1) verseny (33) vitamin (7) vizsga (6) zene (2) ...Címkefelhő...

Látogatók (2010.02.22-től))

Maraton-i próba

Az "utálok futni" gondolattól, hogyan jutottam el addig, hogy megcélozzak egy marathon felkészülést...fel is készüljek....és végig is fussam (min.) egyszer azt a 42,2 km-t...

Aktuális cél

Maraton-i cél

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Utolsó hét

2014.01.27. 22:38 | gabsy | Szólj hozzá!

Címkék: klub fejlődés futás edzésterv pulzus tempó kocogás Nike

A 4 hetes edzésterv utolsó hetéhez érkeztem. Már az első hét után éreztem, hogy ez nagyon bejön. Bár kicsit a ez a "kezdő" szint az én edzettségemnek sok volt. Így könnyített gyakorlatokkal, de a futást tisztességesen a saját tempóban (ügyelve, hogy az intenzíven rég nem használt izületeimet ne vágjam tönkre) végigvittem.

A futásnál használt Nike+ Running alkalmazás néha rendetlenkedett, induláskor mindig küzdöttem a GPS jelért. De ez lehet, hogy csak a telóm gyengesége. Ettől függetlenül időnként kb. 100-200 méterrel elmérte a teljes távot. Ezt azzal kompenzáltam, hogy erre az időre pihenőt tartottam és a végén mérésen kívül lefutottam a differenciát.:)

Az első hét után 3-ról 4 mérföldre emelkedett a heti első futás, hétvégén mindig 3 mérföld volt előírva. A 3. hétre emelték a tétet és már 5 mérföldet (kb. 8 km) kellett futni, ami egész jól sikerült. Bár tartottam tőle, mert 400 m-es pályán elég hosszúnak tűnt a 20 kör. De beosztottam 2 km-es egységekre, így mindig csak 5 kör volt a rövidtávú cél. Apránként szépen meg is lett a 8 km. A pulzus is érdekesen alakult, mert az első 2 km-en 170 körül volt, aztán egészen a végéig 160-nal mentem könnyedén. Persze a tempó még bőven csak egy kényelmes kocogás, de kezdésnek nem is vártam többet. Nem is érdemes. Különben túlerőltetném az izületeim és az izmaimat is. Amiből sérülés lehet és akkor vége a futkározásnak.

Beltérben még mindig nem próbáltam ki, de talán a héten szerdán a 8 km-es futást az Oxygen-ben fogom végigtolni. Kíváncsi vagyok, hogy szuperál majd az alkalmazás beltérben. Majd szombaton lesz egy utolsó tempófutás 3 mérföldre (kb. 4.82 km). Nagyon várom, milyen eredménnyel sikerül zárni ezt a 4 hetet.

Sajnos a legutóbbi hétvége programjai felülírták az előírt edzéseket, de ebből ma már sikerült pótolni a futást (4.9 km). Az elmaradt 45 perc tornát lehet, hogy bebuktam, mert az eheti adag mellé valszeg megterhelő lenne ezt is végigcsinálni. És még maradt egy 15 perces jóga is, ami viszont majd a holnapi 30 perces torna után jó lesz levezetésnek.

Ha vége lesz a 4 hetes edzésnek, akkor kicsit pihenő (nem teljes leállás, csak kevesebb, de rendszeres torna és futás) után valszeg újra belekezdek ugyanebbe a programba. Így szépen láthatom majd a fejlődést hétről hétre. És ezt addig ismételgetem, amíg úgy nem érzem, hogy a "kezdő" szintet már könnyedén végig tudom csinálni. Utána szintet léphetek.:)

Ui.: Az eddig edzések részleteit megtaláljátok az edzésnaplómban (lásd balra fent).

A bejegyzés trackback címe:

https://marathon-proba.blog.hu/api/trackback/id/tr515785722

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása