A hét mottója

"Akár azt gondolod, hogy képes vagy valamire, akár azt, hogy nem, mindenképpen igazad van."

Edzésnapló

Gabsy online edzésnaplója (regisztráció szükséges)

Friss kommentek

  • laciii79: Én is ezen a hétvégén poroltam le a bringám, és készítettem fel a sz... (2011.03.20. 16:17) Tavaszi ébredés
  • Vasapu: Aztán kényszer nélkül futsz egy szép félmaratont. Drukkolok. (2011.01.17. 11:07) Lassú évkezdés
  • gabsy: @Virgo14: Fogjuk rá, hogy cél. Csak időközben át kell gondolnom a fe... (2010.12.12. 08:47) 4+2+2+0.8
  • Virgo14: Most nézem oldalt a félmaratont jövő szeptemberben. Akkor ez most a ... (2010.11.13. 15:09) 4+2+2+0.8
  • Virgo14: Tőlem aztán nem kell elnézést kérni! Aki elsunnyogta a dolgokat az é... (2010.11.13. 15:07) Lustaság - fél egészség
  • Utolsó 20

Címkék

achilles (3) alvás (11) aszfalt (2) autóvezetés (1) betegség (7) bombariadó (1) bringa (27) cipő (25) cuba (1) edzésterv (4) ellipszis (12) erősítés (7) eső (1) fájdalom (4) fejlődés (8) fekvőtámasz (1) félmaraton (2) felmérő (2) felülés (1) film (1) flat (23) fotó (4) fotózás (2) futás (71) futótechnika (7) görgőzés (1) hideg (6) ironman (5) kapitalizmus (1) karácsony (2) kezdő (5) klub (3) kocogás (10) koncert (3) leigazolás (1) marathon (6) maraton (3) maratonka (1) minimaraton (5) munka (4) nevezés (9) Nike (2) nyár (4) nyújtás (26) pihenés (14) pulzus (54) résztáv (3) ruházat (6) salsa (3) séta (1) spd (2) squash (1) suli (11) szakdoli (2) szilveszter (2) tánc (3) táplálkozás (5) tavasz (6) tél (5) tempó (23) tenisz (2) terep (2) testsúly (15) teszt (1) triatlon (2) túra (1) ünnep (6) úszás (9) vádli (4) vásár (1) verseny (33) vitamin (7) vizsga (6) zene (2) ...Címkefelhő...

Látogatók (2010.02.22-től))

Maraton-i próba

Az "utálok futni" gondolattól, hogyan jutottam el addig, hogy megcélozzak egy marathon felkészülést...fel is készüljek....és végig is fussam (min.) egyszer azt a 42,2 km-t...

Aktuális cél

Maraton-i cél

Naptár

január 2019
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31

Mai adag

2009.07.30. 22:48 | gabsy | Szólj hozzá!

Címkék: bringa pulzus nyújtás erősítés

Reggel ismét 20 perc erősítés volt súlyzóval, nyújtás és most egy kis hasizom gyakorlat is.
Remélem idővel majd szépen kiszálkásodik a felkarom és már nem jut el addig az állapotig, amikor lóg rajta a bőr...legalább is még pár évtizedig jó lenne...:)

A szokásos nyári munkanap után (amikor mindenki kikivánkozik a szabadba) felszedett a férjem kocsival és gyorsan hazarobogtunk, hogy rögtön átpattanjunk a drótszamárra. A tervezett 8 órás indulást sikerült is tartai, így még Gyálig világosban tekertünk.

Odafelé egy szakaszon a Péterhalmi erdőn át mentünk...baromi jó volt a terepen repeszteni...bár szürkületben kicsit veszélyes is volt, mert nem látszódott minden gödör.:)
De esés nélkül megúsztam.:)

Aztán mentünk, mint a nyíl...leginkább 20-as tempóban, bár 14,5-es átlagot mért a bringás kütyü. A kereszteződéseknél csak le kellett lassítani.:)

A pulzusom szinte végig 143 -150 bpm között mozgott, egy-két kilengéssel 156 bpm felé enyhébb emelkedőkön.

Most 18,2 km-t hajtottam a kétkerekűt 1h 17'-ig.
 

Holnap pihi....

Majd hétvégén próbálkozom kicsit hosszabb futásokkal, de nagyon odafigyelek a térdemre...ha kicsit érzem, hogy sok neki, azonnal abbahagyom és futás helyett inkább hosszabb/intenzvebb sétákat teszek, hogy a mozgás meglegyen az izületeknek.

Egy kis könyvajánló a végére: Futólépésben a maratonig (Fitten & egészségesen sorozat)

Az alapokat szerintem nagyon jól összefoglalja (bár azért nem mindennel értek egyet) és egy kezdőnek éppen elegendő információt tartalmaz ahhoz, hogy ne vesszen el tulságosan.:)

A bejegyzés trackback címe:

https://marathon-proba.blog.hu/api/trackback/id/tr621277116

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.