A hét mottója

"Akár azt gondolod, hogy képes vagy valamire, akár azt, hogy nem, mindenképpen igazad van."

Edzésnapló

Gabsy online edzésnaplója (regisztráció szükséges)

Friss kommentek

  • laciii79: Én is ezen a hétvégén poroltam le a bringám, és készítettem fel a sz... (2011.03.20. 16:17) Tavaszi ébredés
  • Vasapu: Aztán kényszer nélkül futsz egy szép félmaratont. Drukkolok. (2011.01.17. 11:07) Lassú évkezdés
  • gabsy: @Virgo14: Fogjuk rá, hogy cél. Csak időközben át kell gondolnom a fe... (2010.12.12. 08:47) 4+2+2+0.8
  • Virgo14: Most nézem oldalt a félmaratont jövő szeptemberben. Akkor ez most a ... (2010.11.13. 15:09) 4+2+2+0.8
  • Virgo14: Tőlem aztán nem kell elnézést kérni! Aki elsunnyogta a dolgokat az é... (2010.11.13. 15:07) Lustaság - fél egészség
  • Utolsó 20

Címkék

achilles (3) alvás (11) aszfalt (2) autóvezetés (1) betegség (7) bombariadó (1) bringa (27) cipő (25) cuba (1) edzésterv (4) ellipszis (12) erősítés (7) eső (1) fájdalom (4) fejlődés (8) fekvőtámasz (1) félmaraton (2) felmérő (2) felülés (1) film (1) flat (23) fotó (4) fotózás (2) futás (71) futótechnika (7) görgőzés (1) hideg (6) ironman (5) kapitalizmus (1) karácsony (2) kezdő (5) klub (3) kocogás (10) koncert (3) leigazolás (1) marathon (6) maraton (3) maratonka (1) minimaraton (5) munka (4) nevezés (9) Nike (2) nyár (4) nyújtás (26) pihenés (14) pulzus (54) résztáv (3) ruházat (6) salsa (3) séta (1) spd (2) squash (1) suli (11) szakdoli (2) szilveszter (2) tánc (3) táplálkozás (5) tavasz (6) tél (5) tempó (23) tenisz (2) terep (2) testsúly (15) teszt (1) triatlon (2) túra (1) ünnep (6) úszás (9) vádli (4) vásár (1) verseny (33) vitamin (7) vizsga (6) zene (2) ...Címkefelhő...

Látogatók (2010.02.22-től))

Maraton-i próba

Az "utálok futni" gondolattól, hogyan jutottam el addig, hogy megcélozzak egy marathon felkészülést...fel is készüljek....és végig is fussam (min.) egyszer azt a 42,2 km-t...

Aktuális cél

Maraton-i cél

Naptár

január 2019
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31

"Apró" változások...

2010.04.25. 11:28 | gabsy | Szólj hozzá!

Címkék: verseny bringa futás edzésterv

a versenytervekben. Vmelyik táv rövidebb lett, máshol meg a párom rádumált a hosszabbra, mert szerinte én azt bőven bírni fogom.:) Hát meglátjuk.

  • Samsung Olimpiai Zöld Fesztivál (2010.05.01): a 4,5 kilis távból csak 3,2 km-es lett a  terepfutáson
  • 3. Intersport Tour de Tisza-tó (2010.05.08): Eredetileg a 15 km-es bringatúra volt tervben, de rádumáltak, hogy én a 65-öst is simán megcsinálom. A szintidő 5 óra, de valószínűleg kicsit gyorsabb tempóban is tudok menni és meglesz 4 órán belül.

Ennek megfelelően ma lesz egy hosszabb bringa és utána futás is.

Nézegettem már edzésterveket a szeptemberi 30 kilihez is. Hát kifejezetten erre a távra nem nagyon találtam, így majd egy maratoniból kell összehozni. Ezek általában 12 hetes edzéstervek és mivel nekem addig kb. 20 hetem van, ezért előtte még szerintem végigcsinálok egy 10 km-re szóló edzéstervet is, ami már jó kiindulópont lehet a következő 12 hétre. Azért mindegyiken kicsit finomítani kell, hogy hozzám legyen igazítva és a súlycsökkentést is szép fokozatosan el tudjam érni és megtartani anélkül, hogy a teljesítőképességet befolyásolná.

Nem lesz könnyű. De nem is ezért csinálom.:))

A bejegyzés trackback címe:

https://marathon-proba.blog.hu/api/trackback/id/tr401949718

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.