Hát megvolt a hosszú tekerés. A párommal indultunk el. Eredetileg ő egy 3 órás bringaedzést tervezett magának, de ebben a fantasztikus időben (már hónapok óta erre vártam) én sem akartam kihagyni és olyan rendes volt, hogy felvezető bringásként elmentünk együtt tekerni az én tempómhoz igazodva.:)
Így 3 órát tekertünk (ebből 2,5 óra pihenők nélkül), majd ő még elment ugyanoda 2,5 órát lenyomni.:) De nagyon jó volt, hogy ezen a hosszú úton ott volt velem. Elmentünk Ócsa felé, amerre azért volt egy-két forgalmasabb útszakasz (bár azért közel sem olyan, mint az Üllői út), ami motorosok és a bicajosok kedvenc része. Két autópályát is kereszteztünk. Oda-vissza összesen 46 km volt. Íme az útvonal:
Bringa útvonal nagyobb térképen való megjelenítése
Kicsit féltem, hogy sok lesz ez a táv. De muszáj volt kipróbálnom mit bírok, ha 2 hét múlva 65 kilit kell a Tisza-tónál lenyomni a versenyen. 4 órás menetet tervezek 17km/h-ás átlaggal. Ma ehhez képest a 2,5 órát kb. 18-19-es átlaggal mentük. Szóval nem is olyan rossz. 2x inni (összesen 1 liter fogyasztás) álltunk meg, aztán a vége felé egy csokis müzliszeletet ettem (isteni volt).
Odafelé az első igazi megpróbáltatás az M0-ás felüljáró emelkedője volt. Igyekeztem előtte lendületet venni, de még gyenge voltam hozzá, így ha lassan is, de sikerült felkínlódnom magam. Keményen tekertem a legkisebb tárcsán és a felüljáró tetején már 188 bpm lett a pulzusom. A túloldalon pedig olyan megkönnyebbülés volt, hogy majdnem eufórikus állapotba kerültem, annyira jó érzés volt megcsinálni.
Ezután pár km múlva egy méhecske (előtte több más bogárral is ütköztem) csapódott a szemüvegemnek, és vhogy bekeveredett alá. Reflexből lekaptam a szemüveget és ez volt a szerencsém. A méh ott csücsült a szemüveg belsején az orrnyeregtartó közelében. Lefújtam róla és mentem tovább. Hát nem örültem volna, ha az arcomat megcsípi. Nem is tudom, hogyan keveredtem volna onnan haza.
A montimon azt hiszem le fogom cserélni a pedálokat is,mert nagyon zavart most is, hogy a nagy tekerés közben többször is lecsúszott róla a lábam. Egyszer majdnem el is taknyoltam, mert mindkét lábam megcsúszott és kicsit elvesztettem az egyensúlyomat. De azért megfogtam a bringát.:)
Úgy 30 km-ig nem is volt semmi gond. Utána viszont kezdtem fáradni kicsit. Ezt leginkább a 4. (utolsó) autópálya felüjárón való áthajtáskor éreztem. Az volt az utsó nehézség, amit le kellett győzni. A maradék 18 kili már kicsit lassabban ment. A végén már csak a robotpilóta vitt.:) Teljesen kikattanva, mint egy zombi....csak tekertem....tekertem....tekertem...:)
Hazaérve rögtön ettem vmit és megittam egy liter vizet...később még majdnem ugyanennyi.:) Aztán egy órácskát szunyáltam és tök frissen nekiálltam a házimunkának.:)
A végeredmény:
Idő: 2:25'50"
Táv: 46 km
Min. pulzus: 106 bpm
Max. pulzus: 188 bpm
Átlag pulzus: 158 bpm
Átlag sebesség: 18 km/h
Max. sebesség: 34,4 km/h (ez persze leejtőn)
Emelkedő: 225 m
Leejtő: 237 m
Ui.: A magyar autósok nagy része semmit sem változott. A bringától fél méterre is képesek "kikerülni" egy bringást. Tisztelet a kivételnek.
Friss kommentek