A hét mottója

"Akár azt gondolod, hogy képes vagy valamire, akár azt, hogy nem, mindenképpen igazad van."

Edzésnapló

Gabsy online edzésnaplója (regisztráció szükséges)

Friss kommentek

• laciii79: Én is ezen a hétvégén poroltam le a bringám, és készítettem fel a sz... (2011.03.20. 16:17) Tavaszi ébredés
  • Vasapu: Aztán kényszer nélkül futsz egy szép félmaratont. Drukkolok. (2011.01.17. 11:07) Lassú évkezdés
  • gabsy: @Virgo14: Fogjuk rá, hogy cél. Csak időközben át kell gondolnom a fe... (2010.12.12. 08:47) 4+2+2+0.8
  • Virgo14: Most nézem oldalt a félmaratont jövő szeptemberben. Akkor ez most a ... (2010.11.13. 15:09) 4+2+2+0.8
  • Virgo14: Tőlem aztán nem kell elnézést kérni! Aki elsunnyogta a dolgokat az é... (2010.11.13. 15:07) Lustaság - fél egészség
  • Utolsó 20

Címkék

achilles (3) alvás (11) aszfalt (2) autóvezetés (1) betegség (7) bombariadó (1) bringa (27) cipő (25) cuba (1) edzésterv (4) ellipszis (12) erősítés (7) eső (1) fájdalom (4) fejlődés (8) fekvőtámasz (1) félmaraton (2) felmérő (2) felülés (1) film (1) flat (23) fotó (4) fotózás (2) futás (71) futótechnika (7) görgőzés (1) hideg (6) ironman (5) kapitalizmus (1) karácsony (2) kezdő (5) klub (3) kocogás (10) koncert (3) leigazolás (1) marathon (6) maraton (3) maratonka (1) minimaraton (5) munka (4) nevezés (9) Nike (2) nyár (4) nyújtás (26) pihenés (14) pulzus (54) résztáv (3) ruházat (6) salsa (3) séta (1) spd (2) squash (1) suli (11) szakdoli (2) szilveszter (2) tánc (3) táplálkozás (5) tavasz (6) tél (5) tempó (23) tenisz (2) terep (2) testsúly (15) teszt (1) triatlon (2) túra (1) ünnep (6) úszás (9) vádli (4) vásár (1) verseny (33) vitamin (7) vizsga (6) zene (2) ...Címkefelhő...

Látogatók (2010.02.22-től))

Maraton-i próba

Az "utálok futni" gondolattól, hogyan jutottam el addig, hogy megcélozzak egy marathon felkészülést...fel is készüljek....és végig is fussam (min.) egyszer azt a 42,2 km-t...

Aktuális cél

25 26 27 28 29 30 31

Bringa edzés

2010.04.25. 22:50 | gabsy | 3 komment

Címkék: bringa futás pulzus tempó

Hát megvolt a hosszú tekerés. A párommal indultunk el. Eredetileg ő egy 3 órás bringaedzést tervezett magának, de ebben a fantasztikus időben (már hónapok óta erre vártam) én sem akartam kihagyni és olyan rendes volt, hogy felvezető bringásként elmentünk együtt tekerni az én tempómhoz igazodva.:)

Így 3 órát tekertünk (ebből 2,5 óra pihenők nélkül), majd ő még elment ugyanoda 2,5 órát lenyomni.:) De nagyon jó volt, hogy ezen a hosszú úton ott volt velem. Elmentünk Ócsa felé, amerre azért volt egy-két forgalmasabb útszakasz (bár azért közel sem olyan, mint az Üllői út), ami motorosok és a bicajosok kedvenc része. Két autópályát is kereszteztünk. Oda-vissza összesen 46 km volt. Íme az útvonal:

Bringa útvonal nagyobb térképen való megjelenítése

Kicsit féltem, hogy sok lesz ez a táv. De muszáj volt kipróbálnom mit bírok, ha 2 hét múlva 65 kilit kell a Tisza-tónál lenyomni a versenyen. 4 órás menetet tervezek 17km/h-ás átlaggal. Ma ehhez képest a 2,5 órát kb. 18-19-es átlaggal mentük. Szóval nem is olyan rossz. 2x inni (összesen 1 liter fogyasztás) álltunk meg, aztán a vége felé egy csokis müzliszeletet ettem (isteni volt).

Odafelé az első igazi megpróbáltatás az M0-ás felüljáró emelkedője volt. Igyekeztem előtte lendületet venni, de még gyenge voltam hozzá, így ha lassan is, de sikerült felkínlódnom magam. Keményen tekertem a legkisebb tárcsán és a felüljáró tetején már 188 bpm lett a pulzusom. A túloldalon pedig olyan megkönnyebbülés volt, hogy majdnem eufórikus állapotba kerültem, annyira jó érzés volt megcsinálni.

Ezután pár km múlva egy méhecske (előtte több más bogárral is ütköztem) csapódott a szemüvegemnek, és vhogy bekeveredett alá. Reflexből lekaptam a szemüveget és ez volt a szerencsém. A méh ott csücsült a szemüveg belsején az orrnyeregtartó közelében. Lefújtam róla és mentem tovább. Hát nem örültem volna, ha az arcomat megcsípi. Nem is tudom, hogyan keveredtem volna onnan haza.

A montimon azt hiszem le fogom cserélni a pedálokat is,mert nagyon zavart most is, hogy a nagy tekerés közben többször is lecsúszott róla a lábam. Egyszer majdnem el is taknyoltam, mert mindkét lábam megcsúszott és kicsit elvesztettem az egyensúlyomat. De azért megfogtam a bringát.:)

Úgy 30 km-ig nem is volt semmi gond. Utána viszont kezdtem fáradni kicsit. Ezt leginkább a 4. (utolsó) autópálya felüjárón való áthajtáskor éreztem. Az volt az utsó nehézség, amit le kellett győzni. A maradék 18 kili már kicsit lassabban ment. A végén már csak a robotpilóta vitt.:) Teljesen kikattanva, mint egy zombi....csak tekertem....tekertem....tekertem...:)

Hazaérve rögtön ettem vmit és megittam egy liter vizet...később még majdnem ugyanennyi.:) Aztán egy órácskát szunyáltam és tök frissen nekiálltam a házimunkának.:)

A végeredmény:
Idő: 2:25'50"
Táv: 46 km
Min. pulzus: 106 bpm
Max. pulzus: 188 bpm
Átlag pulzus: 158 bpm
Átlag sebesség: 18 km/h
Max. sebesség: 34,4 km/h (ez persze leejtőn)
Emelkedő: 225 m
Leejtő: 237 m

Ui.: A magyar autósok nagy része semmit sem változott. A bringától fél méterre is képesek "kikerülni" egy bringást. Tisztelet a kivételnek.

A bejegyzés trackback címe:

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Vasapu · http://vasapu.blogspot.com/ 2010.04.26. 10:14:36

A párodnak igaza van, menni fog a 65 kili.

HelloJozsi 2010.04.26. 14:43:57

Azt hiszem a párhuzamos bejegyzésnek köszönhetően feltérképeztem a családi hálót :)
Egyébként pedig hajrá!

gabsy · http://marathon-proba.blog.hu 2010.04.26. 22:21:54

@NJoco: Ez már rég nem titok, de azért annyira nem magától értetődő.:) Így mindenki mondhatja a magáét.:D

@All: Amúgy köszönöm mindenkinek a biztatást!