A hét mottója

"Akár azt gondolod, hogy képes vagy valamire, akár azt, hogy nem, mindenképpen igazad van."

Edzésnapló

Gabsy online edzésnaplója (regisztráció szükséges)

Friss kommentek

  • laciii79: Én is ezen a hétvégén poroltam le a bringám, és készítettem fel a sz... (2011.03.20. 16:17) Tavaszi ébredés
  • Vasapu: Aztán kényszer nélkül futsz egy szép félmaratont. Drukkolok. (2011.01.17. 11:07) Lassú évkezdés
  • gabsy: @Virgo14: Fogjuk rá, hogy cél. Csak időközben át kell gondolnom a fe... (2010.12.12. 08:47) 4+2+2+0.8
  • Virgo14: Most nézem oldalt a félmaratont jövő szeptemberben. Akkor ez most a ... (2010.11.13. 15:09) 4+2+2+0.8
  • Virgo14: Tőlem aztán nem kell elnézést kérni! Aki elsunnyogta a dolgokat az é... (2010.11.13. 15:07) Lustaság - fél egészség
  • Utolsó 20

Címkék

achilles (3) alvás (11) aszfalt (2) autóvezetés (1) betegség (7) bombariadó (1) bringa (27) cipő (25) cuba (1) edzésterv (4) ellipszis (12) erősítés (7) eső (1) fájdalom (4) fejlődés (8) fekvőtámasz (1) félmaraton (2) felmérő (2) felülés (1) film (1) flat (23) fotó (4) fotózás (2) futás (71) futótechnika (7) görgőzés (1) hideg (6) ironman (5) kapitalizmus (1) karácsony (2) kezdő (5) klub (3) kocogás (10) koncert (3) leigazolás (1) marathon (6) maraton (3) maratonka (1) minimaraton (5) munka (4) nevezés (9) Nike (2) nyár (4) nyújtás (26) pihenés (14) pulzus (54) résztáv (3) ruházat (6) salsa (3) séta (1) spd (2) squash (1) suli (11) szakdoli (2) szilveszter (2) tánc (3) táplálkozás (5) tavasz (6) tél (5) tempó (23) tenisz (2) terep (2) testsúly (15) teszt (1) triatlon (2) túra (1) ünnep (6) úszás (9) vádli (4) vásár (1) verseny (33) vitamin (7) vizsga (6) zene (2) ...Címkefelhő...

Látogatók (2010.02.22-től))

Maraton-i próba

Az "utálok futni" gondolattól, hogyan jutottam el addig, hogy megcélozzak egy marathon felkészülést...fel is készüljek....és végig is fussam (min.) egyszer azt a 42,2 km-t...

Aktuális cél

Maraton-i cél

Naptár

január 2019
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31

Kellemesebb folytatás

2010.06.14. 21:52 | gabsy | Szólj hozzá!

Címkék: futás cipő flat testsúly pulzus nyújtás

Kevés volt a tegnapi km és mivel tudtam, hogy ma már nem lesz olyan aszfalt-olvasztó forróság,mint tegnap, így mindenképpen menni akartam pár kört.

Már munkából hazafelé jövet is éreztem azt a kellemes szelet, ami tökéletes volt a lehűlt levegő mellé. Alig vártam, hogy belevágjak.

Felszerelkeztem: futócucc, flatcipő, zene, GPS, víz+sejtsó, pulzusmérő nélkül

Na, induláskor sikerült a vizet otthon hagyni. Így maradt a zene és a GPS.:) Végülis ez is elég volt a mai adag futáshoz.

A salak kissé fel volt ázva a mai zuhétól, centisre süllyedt lábnyomokkal tele, de azért már estére futható volt. Remélem majd azrt elegyengetik a nyomokat, mert nem annyira kényelmes kerülgetni a lyukakat.

Röviden és velősen:
Táv: 2,6 km
Idő: 16'34"
Legjobb tempó: 4'00" / km
Átlag tempó: 6'17" / km
Max.sebesség: 22 km/h
Átlag sebesség: 9,4 km/h
Súly: 69,6 kg

Szokás szerint a lábam tovább bírta volna, de nem akartam kicsinálni magam. Azért amikor hazaértem megittam az előre kikevert italomat.:)

 

A bejegyzés trackback címe:

https://marathon-proba.blog.hu/api/trackback/id/tr972082030

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.