A hét mottója

"Akár azt gondolod, hogy képes vagy valamire, akár azt, hogy nem, mindenképpen igazad van."

Edzésnapló

Gabsy online edzésnaplója (regisztráció szükséges)

Friss kommentek

  • laciii79: Én is ezen a hétvégén poroltam le a bringám, és készítettem fel a sz... (2011.03.20. 16:17) Tavaszi ébredés
  • Vasapu: Aztán kényszer nélkül futsz egy szép félmaratont. Drukkolok. (2011.01.17. 11:07) Lassú évkezdés
  • gabsy: @Virgo14: Fogjuk rá, hogy cél. Csak időközben át kell gondolnom a fe... (2010.12.12. 08:47) 4+2+2+0.8
  • Virgo14: Most nézem oldalt a félmaratont jövő szeptemberben. Akkor ez most a ... (2010.11.13. 15:09) 4+2+2+0.8
  • Virgo14: Tőlem aztán nem kell elnézést kérni! Aki elsunnyogta a dolgokat az é... (2010.11.13. 15:07) Lustaság - fél egészség
  • Utolsó 20

Címkék

achilles (3) alvás (11) aszfalt (2) autóvezetés (1) betegség (7) bombariadó (1) bringa (27) cipő (25) cuba (1) edzésterv (4) ellipszis (12) erősítés (7) eső (1) fájdalom (4) fejlődés (8) fekvőtámasz (1) félmaraton (2) felmérő (2) felülés (1) film (1) flat (23) fotó (4) fotózás (2) futás (71) futótechnika (7) görgőzés (1) hideg (6) ironman (5) kapitalizmus (1) karácsony (2) kezdő (5) klub (3) kocogás (10) koncert (3) leigazolás (1) marathon (6) maraton (3) maratonka (1) minimaraton (5) munka (4) nevezés (9) Nike (2) nyár (4) nyújtás (26) pihenés (14) pulzus (54) résztáv (3) ruházat (6) salsa (3) séta (1) spd (2) squash (1) suli (11) szakdoli (2) szilveszter (2) tánc (3) táplálkozás (5) tavasz (6) tél (5) tempó (23) tenisz (2) terep (2) testsúly (15) teszt (1) triatlon (2) túra (1) ünnep (6) úszás (9) vádli (4) vásár (1) verseny (33) vitamin (7) vizsga (6) zene (2) ...Címkefelhő...

Látogatók (2010.02.22-től))

Maraton-i próba

Az "utálok futni" gondolattól, hogyan jutottam el addig, hogy megcélozzak egy marathon felkészülést...fel is készüljek....és végig is fussam (min.) egyszer azt a 42,2 km-t...

Aktuális cél

Maraton-i cél

Naptár

január 2019
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31

Kombinált edzés

2010.08.21. 22:05 | gabsy | Szólj hozzá!

Címkék: bringa futás pulzus

Ma azt terveztem, hogy megpróbálkozok a korábban emlegetett mini-triatlon távval: 1,5 km úszás - 30 km bringa - 5 km futás.

Szépen össze is készítettem mindent otthon (úszó cucc, bringás ruhák, ital, energiaszelet, futó cucc, stb.), hogy a váltás aránylag gördülékeny legyen. Az uszodához is bringával készültem eljutni. Az uszihoz a bringás cucc alá fel is vettem a fürdőruhát, és azt gondoltam, hogy hazafelé csak annyi időre ugrok fel a lakásba, hogy ledobjam a vizes cuccokat.

El is tekertem a kispesti uszodáig. Jó nagy lendületet lehetett venni a majdnem végig leejtős úton.:) Bírtam is, hogy majdnem 40-el téptem.:)) Persze akkor még abba nem gondoltam bele, hogy visszafele ezt majd meg is kell mászni.:) Közben kaptam egy ironikus megjegyzést a járdán lötyögő srácoktól: "Nézd, Lance Armstrong..." Jót röhögtem ezen.:)

Az uszi mellett elhaladva gyanús volt, hogy senki sincs kint a parkjában. A bejáratnál rendesen le is pattantam a ZÁRVA feliratról. Épp tegnaptól kb. 2 hétig karbantartás miatt bezártak. Pech. Így az úszás elmaradt. Pedig annyira rákészültem, már teljesen beleéltem magam.

Másikat nem akartam keresni, inkább gyorsan hazatekertem, hogy ledobjam a felesleges cuccokat. Ittam gyorsan még vagy fél iter vizet, mert az az emelkedő eléggé megizzasztott. Betáraztam a bringát, aztán hajrá.

Az uszodai táv már önmagában volt 8-9 kili, így már csak 20 körül kellett tekernem. Kimentem a szokásos útra Gyál felé, ahol alig van forgalom és aránylag jó az aszfalt. Volt egy szakasz, ahol enyhe leejtőn még teljes erőből nekinyomtam és 10mp-ig sikerül 37 km/h-val teperni. Kár, hogy ezt csak ilyen rövid ideig bírom.:)

10 km után megálltam inni egyet, aztán irány haza. A combomban már éreztem, hogy mentem. Kíváncsian vártam milyen lesz ezután a futás.

Otthon gyors átöltözés. Lenyomtam egy Giant Bar szelet (ezt először DM-ben láttam, aztán legközelebb Nagyatádon az X-iont standján.:)) felét és leöblítettem. Fogtam a vizes flaskát, bedugtam a fülest zenehallgatáshoz, napszemüveg és indulás. Lefelé a lépcsőn kissé rogyadoztak a lábaim.:)

A pályán az első két körben folyton görcshatáron volt a vádlim, de odafigyelve a tempómra elkerültem a bajt. Aztán már ment minden simán. A 6. körnél azért éreztem, hogy kivett belőlem rendesen a bringázás és nem fog menni az 5 kili. Vagyis inkább nem erőltetem, nehogy baj legyen. A térdközeli combizomban már kezdtem izomláfélét érezni. 3,2 km-nél abba is hagytam és sétáltam még egy kört, aztán haza.

Ezután egy lubickolás a kádban és kiadós vacsi. Jól fogok aludni. Érzem.:)
Remélem nem lesz holnapra izomláz...

Számok:
Bringa:
    Táv: 30 km
    Idő: 1 óra 42'40"
    Pulzus: 165-170 bpm
Futás:
    Idő: 23'43"
    Táv: 3,2 km
    Pulzus: 175-180 bpm

A bejegyzés trackback címe:

https://marathon-proba.blog.hu/api/trackback/id/tr142237939

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.