A hét mottója

"Akár azt gondolod, hogy képes vagy valamire, akár azt, hogy nem, mindenképpen igazad van."

Edzésnapló

Gabsy online edzésnaplója (regisztráció szükséges)

Friss kommentek

  • laciii79: Én is ezen a hétvégén poroltam le a bringám, és készítettem fel a sz... (2011.03.20. 16:17) Tavaszi ébredés
  • Vasapu: Aztán kényszer nélkül futsz egy szép félmaratont. Drukkolok. (2011.01.17. 11:07) Lassú évkezdés
  • gabsy: @Virgo14: Fogjuk rá, hogy cél. Csak időközben át kell gondolnom a fe... (2010.12.12. 08:47) 4+2+2+0.8
  • Virgo14: Most nézem oldalt a félmaratont jövő szeptemberben. Akkor ez most a ... (2010.11.13. 15:09) 4+2+2+0.8
  • Virgo14: Tőlem aztán nem kell elnézést kérni! Aki elsunnyogta a dolgokat az é... (2010.11.13. 15:07) Lustaság - fél egészség
  • Utolsó 20

Címkék

achilles (3) alvás (11) aszfalt (2) autóvezetés (1) betegség (7) bombariadó (1) bringa (27) cipő (25) cuba (1) edzésterv (4) ellipszis (12) erősítés (7) eső (1) fájdalom (4) fejlődés (8) fekvőtámasz (1) félmaraton (2) felmérő (2) felülés (1) film (1) flat (23) fotó (4) fotózás (2) futás (71) futótechnika (7) görgőzés (1) hideg (6) ironman (5) kapitalizmus (1) karácsony (2) kezdő (5) klub (3) kocogás (10) koncert (3) leigazolás (1) marathon (6) maraton (3) maratonka (1) minimaraton (5) munka (4) nevezés (9) Nike (2) nyár (4) nyújtás (26) pihenés (14) pulzus (54) résztáv (3) ruházat (6) salsa (3) séta (1) spd (2) squash (1) suli (11) szakdoli (2) szilveszter (2) tánc (3) táplálkozás (5) tavasz (6) tél (5) tempó (23) tenisz (2) terep (2) testsúly (15) teszt (1) triatlon (2) túra (1) ünnep (6) úszás (9) vádli (4) vásár (1) verseny (33) vitamin (7) vizsga (6) zene (2) ...Címkefelhő...

Látogatók (2010.02.22-től))

Maraton-i próba

Az "utálok futni" gondolattól, hogyan jutottam el addig, hogy megcélozzak egy marathon felkészülést...fel is készüljek....és végig is fussam (min.) egyszer azt a 42,2 km-t...

Aktuális cél

Maraton-i cél

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Tavaszi ébredés

2011.03.14. 08:29 | gabsy | 1 komment

Címkék: tavasz ünnep alvás bringa vitamin pihenés ruházat testsúly

 Csodás tavaszi hétvégét hozott az ünnep. A hosszú és hajtós munka után éppen időben érkezett. Végre sikerült átadnom magam a pihenésnek és kellőképpen kialudtam magam. Hosszú időt kihagytam a sportolásban. Ez köszönhető annak is, hogy a februári vírus engem is ledöntött a lábamról, majd váratlan munka érkezett, amit csak túlórázással tudtam lelkiismeretesen abszolválni. De mindkettőn túl vagyok.:) Az egészségem rendbe jött, segítségképpen vitaminozok is minden nap, erősebbnek is érzem magam. A sürgős munkahelyi feladataimat is elégedetten zárhattam le, az eredmények önmagukért beszélnek. Ennyi elég is.:)

Mindenesetre örülök, hogy a hosszabb punnyadás ellenére nem szedtem fel kilókat és fizikailag sem tunyultam el túlságosan. Ezt a tegnapi bringatúrán tapasztaltam meg.:) A 15-18 fokban bűn lett volna nem kimozdulni. Leporoltuk a bringákat a párommal, kis olajozás, víz a kulacsba, aztán irány az erdei terep. Kb. 2,5 órát tekertünk. A Péterhalmi erdő volt az első állomás, aztán irány Gyál, ahonnan átgurultunk Vecsésre, a Sim Sity-be. Mi már csak így nevezzük az új részét, ahol tökéletes elrendezésben, pöpec közművesítéssel, aszfalt úttal, hasonló stílusú vadi új házak sorakoznak zsebkendőnyi telkeken. Jól néz ki, de kicsit mű az egész.:) Itt meg is álltunk egy jó kis cukrászdánál, hogy feltöltsük a szénhidrát raktárainkat. Meglepődve láttam, hogy a sütemények egy része a Zila kávéházból származik. De igen jó ötletnek találtam, ha éppen nincs akkora kapacitás, hogy ennyiféle és ilyen minőségű süteményeket készítsenek. De most inkább kipróbáltuk a helyi készítésű franciakrémest. Fincsi volt. :)

Jól bírtam a tekerést és ma még izomlázam sem lett tőle, pedig azért a végére éreztem a combjaimat egy-egy enyhébb emelkedőn is. Amint hazaértem le is dőltem kicsit. Igazán kellemes fáradtság lett úrrá rajtam. Olvasás közben a legjobb elszundítani.:) 2 óráig így is tettem. Fenséges dolog leszállni a robogó "vonatról" és ennyire ellazulni. Meg kell becsülni minden ilyen pillanatot és lehetőséget.

Mára még talán lesz egy úszás is. Abból sem fogok 1,5 óránál kevesebbet nyomni. Aztán otthon megint bealszom.:)

Úszás elmaradt, de másnap helyette elmentünk motorozni (potyautasként) a Gödöllői dombságban...elhagytuk a rendszámot...otthon pedig a mikró adta be a kulcsot...de tojok rá, szép tavaszi nap volt.:)

A bejegyzés trackback címe:

https://marathon-proba.blog.hu/api/trackback/id/tr942737438

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

laciii79 2011.03.20. 16:17:17

Én is ezen a hétvégén poroltam le a bringám, és készítettem fel a szezonra. Nagyon jólesett nekem is tekerni, érezni a sebességet és a szabadságot, és utána édes volt a pihenés. :-)
süti beállítások módosítása