A hét mottója

"Akár azt gondolod, hogy képes vagy valamire, akár azt, hogy nem, mindenképpen igazad van."

Edzésnapló

Gabsy online edzésnaplója (regisztráció szükséges)

Friss kommentek

  • laciii79: Én is ezen a hétvégén poroltam le a bringám, és készítettem fel a sz... (2011.03.20. 16:17) Tavaszi ébredés
  • Vasapu: Aztán kényszer nélkül futsz egy szép félmaratont. Drukkolok. (2011.01.17. 11:07) Lassú évkezdés
  • gabsy: @Virgo14: Fogjuk rá, hogy cél. Csak időközben át kell gondolnom a fe... (2010.12.12. 08:47) 4+2+2+0.8
  • Virgo14: Most nézem oldalt a félmaratont jövő szeptemberben. Akkor ez most a ... (2010.11.13. 15:09) 4+2+2+0.8
  • Virgo14: Tőlem aztán nem kell elnézést kérni! Aki elsunnyogta a dolgokat az é... (2010.11.13. 15:07) Lustaság - fél egészség
  • Utolsó 20

Címkék

achilles (3) alvás (11) aszfalt (2) autóvezetés (1) betegség (7) bombariadó (1) bringa (27) cipő (25) cuba (1) edzésterv (4) ellipszis (12) erősítés (7) eső (1) fájdalom (4) fejlődés (8) fekvőtámasz (1) félmaraton (2) felmérő (2) felülés (1) film (1) flat (23) fotó (4) fotózás (2) futás (71) futótechnika (7) görgőzés (1) hideg (6) ironman (5) kapitalizmus (1) karácsony (2) kezdő (5) klub (3) kocogás (10) koncert (3) leigazolás (1) marathon (6) maraton (3) maratonka (1) minimaraton (5) munka (4) nevezés (9) Nike (2) nyár (4) nyújtás (26) pihenés (14) pulzus (54) résztáv (3) ruházat (6) salsa (3) séta (1) spd (2) squash (1) suli (11) szakdoli (2) szilveszter (2) tánc (3) táplálkozás (5) tavasz (6) tél (5) tempó (23) tenisz (2) terep (2) testsúly (15) teszt (1) triatlon (2) túra (1) ünnep (6) úszás (9) vádli (4) vásár (1) verseny (33) vitamin (7) vizsga (6) zene (2) ...Címkefelhő...

Látogatók (2010.02.22-től))

Maraton-i próba

Az "utálok futni" gondolattól, hogyan jutottam el addig, hogy megcélozzak egy marathon felkészülést...fel is készüljek....és végig is fussam (min.) egyszer azt a 42,2 km-t...

Aktuális cél

Maraton-i cél

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Bekeményítettem...

2010.01.03. 23:12 | gabsy | Szólj hozzá!

Címkék: suli futás felülés fekvőtámasz ellipszis pulzus nyújtás erősítés felmérő tempó

... a magam módján.

Délben keltem. Nehéz lesz holnaptól munka mellett, ha nem tudok visszaszokni a normális alvási ciklusba. No, nem ez volt a bekeményítés része.:) De pont emiatt lehet, hogy kemény hetem lesz.:))

Bár az egész hónapra ez a kilátás, mert kicsit zsúfolt programjaim lesznek. Munka (túlórákkal), suli (órák, félévi vizsgák, szakdoli írás), salsa órák, sport, és a szokásos hétköznapi tennivalók. Majd csak túl leszek rajta.:)
Emlékszem, amikor még csak gondolkoztam rajta, hogy belevágjak-e ebbe a képzésbe és féltem, hogy nem fog beleférni az időmbe...hát mégiscsak sikerült megoldani.:) Aztán a sporttal is így voltam...persze mindenre van kifogás...de ha már belekezd az ember és tényleg csinálni akarja, akkor megy minden magától és át tudja szervezni az életét úgy, hogy beleférjen, aminek bele kell. És így is lett. Nem is értem már, hogyan vesztegethettem el korábban az időmet éveken keresztül...

Visszatérve a bekeményítésre. Tegnap a párom mutatott egy edzés programot, amivel 6 hét alatt képes lehetek arra, hogy 100 szabályos fekvőtámaszt lenyomjak egyhuzamban. Szép kihívás.:)) Emészgettem a dolgot és rátaláltam egy másik hasonló edzés tervre, amivel pedig 200 szabályos felülés végrehajtását lehet elérni 6 hét alatt.
Ezután elhatároztam, hogy mindkettőt beépítem az edzéseimbe. Mint kiderült szükség is van rá, mert ezen a téren is gyenge vagyok, mint a harmat.:)))

Így hát ma a következőket kombináltam:

A tervezett szabadban futásra nem akaródzott kimenni, de kihagyni nem akartam, így egy intenzívebb ellipszis-futásba fogtam. Az tervezett 5-ből 3 kili lett, mert nem akartam kinyírni magam.:)
Cél volt, hogy 5 km/h-nál lassabban nem futhattam. Ez sikerült is. Állat volt.:)
Nehezítésképpen 1-1 kilós bokasúlyt és 0,5-0,5 kilós csuklósúlyt aggattam magamra.

Idő: 33'25"
Táv: 3 km
Átlag pulzus: 162 bpm
Min. pulzus: 90 bpm
Max. pulzus: 172 bpm
Átlag sebesség: 5,39 km/h
Átlag tempó: 11'08"/km

1 perccel gyorsabb voltam km-ként a korábbi ellipszis edzéseimhez képest. Persze gyorsabban is nyomtam....de bírtam.:)

Rögtön utána belefogtam a fekvőtámasz és felülés programba. Az újdonság erejével hatott.:) Most igazán éreztem, hogy van hátizmom, csak kissé puhány.:)

A felmérő tesztnél képtelen voltam egyetlen fekvőtámaszt is szabályosan csinálni, így könnyítettem a térdfekvőtámaszra. Kezdő csoport.:)
Tehát 4x2-es sorozat, 60mp-s szünetekkel, a végén ami belefér (min. 3) -> 6 sikerült.

A felmérő tesztnél sikerült 15 szabályos hasprést nyomni, így a középső csoport edzéstervével kezdhettem.
Tehát 9-9-6-6-os sorozat, 60mp-s szünetekkel, a végén ami belefér (min. 8) -> 19 sikeredett.

Hát ebből látszik, hogy van mit erősíteni. Főleg fekvőtámaszban...remélem hamarosan már nem térdelve csinálom.:)

Végezetül egy alapos nyújtás után totál felfrissültem. Majd ki csattanok a tettvágytól....csak sajna inkább aludni kellene.:))

A bejegyzés trackback címe:

https://marathon-proba.blog.hu/api/trackback/id/tr41643720

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása