A hét mottója

"Akár azt gondolod, hogy képes vagy valamire, akár azt, hogy nem, mindenképpen igazad van."

Edzésnapló

Gabsy online edzésnaplója (regisztráció szükséges)

Friss kommentek

  • laciii79: Én is ezen a hétvégén poroltam le a bringám, és készítettem fel a sz... (2011.03.20. 16:17) Tavaszi ébredés
  • Vasapu: Aztán kényszer nélkül futsz egy szép félmaratont. Drukkolok. (2011.01.17. 11:07) Lassú évkezdés
  • gabsy: @Virgo14: Fogjuk rá, hogy cél. Csak időközben át kell gondolnom a fe... (2010.12.12. 08:47) 4+2+2+0.8
  • Virgo14: Most nézem oldalt a félmaratont jövő szeptemberben. Akkor ez most a ... (2010.11.13. 15:09) 4+2+2+0.8
  • Virgo14: Tőlem aztán nem kell elnézést kérni! Aki elsunnyogta a dolgokat az é... (2010.11.13. 15:07) Lustaság - fél egészség
  • Utolsó 20

Címkék

achilles (3) alvás (11) aszfalt (2) autóvezetés (1) betegség (7) bombariadó (1) bringa (27) cipő (25) cuba (1) edzésterv (4) ellipszis (12) erősítés (7) eső (1) fájdalom (4) fejlődés (8) fekvőtámasz (1) félmaraton (2) felmérő (2) felülés (1) film (1) flat (23) fotó (4) fotózás (2) futás (71) futótechnika (7) görgőzés (1) hideg (6) ironman (5) kapitalizmus (1) karácsony (2) kezdő (5) klub (3) kocogás (10) koncert (3) leigazolás (1) marathon (6) maraton (3) maratonka (1) minimaraton (5) munka (4) nevezés (9) Nike (2) nyár (4) nyújtás (26) pihenés (14) pulzus (54) résztáv (3) ruházat (6) salsa (3) séta (1) spd (2) squash (1) suli (11) szakdoli (2) szilveszter (2) tánc (3) táplálkozás (5) tavasz (6) tél (5) tempó (23) tenisz (2) terep (2) testsúly (15) teszt (1) triatlon (2) túra (1) ünnep (6) úszás (9) vádli (4) vásár (1) verseny (33) vitamin (7) vizsga (6) zene (2) ...Címkefelhő...

Látogatók (2010.02.22-től))

Maraton-i próba

Az "utálok futni" gondolattól, hogyan jutottam el addig, hogy megcélozzak egy marathon felkészülést...fel is készüljek....és végig is fussam (min.) egyszer azt a 42,2 km-t...

Aktuális cél

Maraton-i cél

Naptár

március 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31

Bringa és futás

2010.08.30. 10:07 | gabsy | Szólj hozzá!

Címkék: bringa futás cipő flat pulzus spd

A szombati futás után teljesen beindultam, mert másnapra meg sem éreztem a 7 km-t. Így vasárnapra ismét egy kombi edzés volt a terv. Ehhez le kellett cserélni a monti pedálját, hogy végre az SPD cipőt is kipróbálhassam.

Hát ez nem volt egyszerű művelet, házilag nem is sikerült, mert nem volt célszerszám. Így a Decathlonba eltekert a párom és pár perc alatt már az új SPD pedál virított rajta (mármint a bringán). Aztán próbálgattam a cipő be/kicsatolását álló helyzetben, hogy ne legyen gond majd ha menet közben lenne erre szükség. Aztán nekiindultunk Gyál felé a szokásos úton. Hát kicsit nehézkes volt eltalálni a klipsszel a pedált. Főleg, hogy a csatlakozó csak az egyik oldalán van és a súlya miatt mindig átfordul alulra. De az első negyedóra után már belejöttem. Persze közben szivattam magam azzal, hogy nem jó pozícióban akartam becsatolni. Aztán magamtól rájöttem, hogy az alsóban a legegyszerűbb. Kicsit hülyének éreztem magam ezután.:)

Egy szakaszon a párom rávett, hogy mutassam meg mit tudok montival: nyomjak egy csőmaxot ameddig csak bírom. Hát megtettem. 2x is.:) Sikerült 30,5 km/h-ás sebességgel tepernem kb. 2-300 méteren keresztül. Húúúú, hát jó érzés volt, de nagyon kifáradtam tőle.:)) Azért utána még mentünk tovább majdnem 20 kilit tekerni.

Az egyik kicsit forgalmasabb úton egy körforgalomnál annyira felhúzott egy autós, hogy nem tudtam visszafogni magam és néhány "kedves" szóval leordítottam a fejét. Fel nem foghatom, hogy néhányan miért veszélyeztetik mások életét. A körforgalomban már időben jeleztem és már kifelé kanyarodtunk, amikor ez az állat nagy lendülettel bevette ugyanazt a kanyart velünk együtt. Nem tudott várni 1 mp-t. Inkább letol az útról. Utálok Pesten bringázni...ezért is jók ezek a külvárosi, agglomerációs utak, mert kisebb a forgalom és kevesebb ilyen őrülttel találkozik az ember. Csak amíg odáig kiér az ember, addig féltheti az életét. Vagy a járdán cikázik és akkor a gyalogosok anyáznak...

De legalább jó sokat mentünk. Íme a bringás útvonal:


Kerékpáros útvonal 677461 - powered by Bikemap 


Az utolsó 5 kilin már a futáson járt az eszem és megdumáltuk a párommal, hogy amint hazaérünk, megyünk is a pályára körözni egy kicsit.:)

Egész jó volt ennyi "bemelegítés" után kocogni egyet. A párom mondta is, hogy milyen gyorsan futok már, mert alig ért utol. Persze 1 kör előnye volt.:) De ettől függetlenül tényleg jól ment. Meg is dícsért, hogy milyen kitartóan futok, nem sétálok bele. Egész egyenletesen tudtam tartani a pulzusomat és a tempómat. Ennyi bringa és a szombati 7 kili után viszont nem akartam túlzásba vinni. Még éppen nem fájt semmim.

Hazafelé a párom kitalálta, hogy grillezzünk egyet. Ő beszerezte a hozzávalókat, én meg előkészítettem mindent. Nagyon kellemes befejezése volt ez a napnak egy csendes, hűvös estén egy fincsi vacsora mellett.

A mai számok:
Bringa:
    Táv: 27,8 km
    Idő: 1 óra 41'20"
    Max. sebesség: 30,5 km/h
    Átlag pulzus: 146 bpm
    Max. pulzus: 178 bpm
Futás:
    Táv: 2,4 km
    Idő: 16'47"
    Átlag tempó: 6'59" / km
    Legjobb tempó: 6'09" / km
    Min. pulzus: 112 bpm
    Max. pulzus: 181 bpm
    Átlag pulzus: 171 bpm

A bejegyzés trackback címe:

https://marathon-proba.blog.hu/api/trackback/id/tr612258092

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása