A hét mottója

"Akár azt gondolod, hogy képes vagy valamire, akár azt, hogy nem, mindenképpen igazad van."

Edzésnapló

Gabsy online edzésnaplója (regisztráció szükséges)

Friss kommentek

  • laciii79: Én is ezen a hétvégén poroltam le a bringám, és készítettem fel a sz... (2011.03.20. 16:17) Tavaszi ébredés
  • Vasapu: Aztán kényszer nélkül futsz egy szép félmaratont. Drukkolok. (2011.01.17. 11:07) Lassú évkezdés
  • gabsy: @Virgo14: Fogjuk rá, hogy cél. Csak időközben át kell gondolnom a fe... (2010.12.12. 08:47) 4+2+2+0.8
  • Virgo14: Most nézem oldalt a félmaratont jövő szeptemberben. Akkor ez most a ... (2010.11.13. 15:09) 4+2+2+0.8
  • Virgo14: Tőlem aztán nem kell elnézést kérni! Aki elsunnyogta a dolgokat az é... (2010.11.13. 15:07) Lustaság - fél egészség
  • Utolsó 20

Címkék

achilles (3) alvás (11) aszfalt (2) autóvezetés (1) betegség (7) bombariadó (1) bringa (27) cipő (25) cuba (1) edzésterv (4) ellipszis (12) erősítés (7) eső (1) fájdalom (4) fejlődés (8) fekvőtámasz (1) félmaraton (2) felmérő (2) felülés (1) film (1) flat (23) fotó (4) fotózás (2) futás (71) futótechnika (7) görgőzés (1) hideg (6) ironman (5) kapitalizmus (1) karácsony (2) kezdő (5) klub (3) kocogás (10) koncert (3) leigazolás (1) marathon (6) maraton (3) maratonka (1) minimaraton (5) munka (4) nevezés (9) Nike (2) nyár (4) nyújtás (26) pihenés (14) pulzus (54) résztáv (3) ruházat (6) salsa (3) séta (1) spd (2) squash (1) suli (11) szakdoli (2) szilveszter (2) tánc (3) táplálkozás (5) tavasz (6) tél (5) tempó (23) tenisz (2) terep (2) testsúly (15) teszt (1) triatlon (2) túra (1) ünnep (6) úszás (9) vádli (4) vásár (1) verseny (33) vitamin (7) vizsga (6) zene (2) ...Címkefelhő...

Látogatók (2010.02.22-től))

Maraton-i próba

Az "utálok futni" gondolattól, hogyan jutottam el addig, hogy megcélozzak egy marathon felkészülést...fel is készüljek....és végig is fussam (min.) egyszer azt a 42,2 km-t...

Aktuális cél

Maraton-i cél

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Vivicittá: Napfény, futás, lazulás

2010.04.19. 09:18 | gabsy | 2 komment

Címkék: verseny alvás fejlődés futás cipő flat nevezés pulzus tempó vádli futótechnika

Előző nap még nem voltam teljesen biztos benne, hogy induljak. De estére mégis úgy döntöttem, hogy nem hagyhatom ki. Ha másért nem akkor 2 hét kihagyás után legalább itt is megkezdhetem az edzést.

A szombati pihenés nagyon jót tett. Szerencsére az idő is klassz volt, és hihetelen sok ember volt kint. Ezt igazából csak akkor lehetett jól látni, amikor mindenki beállt a rajthoz. Ahol én voltam (a utolsó harmadban) onnan épp csak láttam a startnál az órát, de a mögöttem lévő sor végét is alig.

5 perc volt, mire a start után a rajtvonalhoz értem.:) Hangulat is volt rendesen.:)

 

Néhány pillanat megörökítve az utókornak:

25. Vivicittá Városvédő Futás

Az első 1 kilit kicsit gyorsabban mentem a kelleténél. Ebben benne volt az is, hogy még mindig befolyásol, amikor az elején mindenki elhúzza a csíkot. Másrészt próbáltam az új futótechnikával menni - ahogy azt már korábban teszteltem is - a flat cipőmben. Hát ez nem a lassú futóknak való technika.:) Annyira készteti az embert a gyorsabb tempóra, hogy be kellett lassulnom, hogy ne akadjon ki a pulzusmérőm.:)

Akkora tömeg volt, hogy jobbra-balra cikáztak az emberek. Egyszer majdnem átestem egy kisgyerkőcön is...az utolsó 1,5 kilin meg egy csajszi megbotlott a padkában is elég szépet zakózott egy szemetes konténer mellett...ekkora tömegben féltem is kicsit, hogy majd eltapossuk egymást, de azért vigyáztak egymásra az emberek vmennyire.

2 km-ig szenvedtem a gyors kezdés miatt. Szomjas is volt, de a frissítő a 12 kiliseknek volt csak kirakva, mindenkit elzavartak onnan, így ki kellett bírni a célig. A lassulást pedig csak úgy tudtam megoldani, ha a lábfejre érkezést lecseréltem a majdnem telitalpon való "suhanásra".:) Legalább a sarkamat nem csapkodtam. A 3 kilis táblát nem is láttam, de már alig vártam azt a pár kanyart, amikor a cél felé lehet fordulni. A párom a városliget közepén - 2x is találkoztunk, amikor lefotózott -, majd a célban várt. Az utolsó 100-200 méteren olyan jó ütemes zene szólt a hangszórókból, hogy a lábam automatikusan ráállt és minden maradék erőm hirtelen a lábamba ment és mint egy robotpilóta bevitt a célvonalon.:)))

Megváltás volt.:) Rögtön leküldtem a befutócsomag tartalmát (a prosik kivételével :)) a gyomromba és a fél liter vizet, amit még adtak. Aztán jött másfél óra pihi, amíg WITCH el nem indult a saját távján. Ott én voltam a fotós.:)

A végeredmény:
Idő:26'50"
Táv: 3,5 km
Min. pulzus: 159 bpm
Max. pulzus: 194 bpm (ezen jól meglepődtem)
Átlag pulzus: 182 bpm
Átlag sebesség: 7,83 km/h
Átlag tempó: 7'40"/km

Ez eddig életem legjobb tempója, amivel mentem.:DD
Kicsit furcsa is volt, mert érzésre rosszabbra számítottam. Viszont azért elgondolkodtam azon, hogy ilyen laza edzések mellett még inkább 1-2 év, mire ebből maraton lesz. Hacsak addig az ilyen hülye húzásokkal meg nem utáltatom magammal a futást, amikor felkészülés nélkül vágok neki. De sérülés nélkül megúsztam és tanultam is belőle.:)

Sajna délután eléggé elkezdett fájni a feje (ez már a 2. verseyn, ami után megfájdult a fejem...vmit biztos rosszul csinálok...de mit?)...ittam rengeteg folyadékot és este már korán elaludtam. Most már egész jól kipihentem magam. Semmim sem fáj és már alig várom a következő alkalmat a futáshoz....csak ne esne ez a fránya eső...még jó, hogy olyan szép idő volt tegnap.:)

A bejegyzés trackback címe:

https://marathon-proba.blog.hu/api/trackback/id/tr471933437

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Vasapu · http://vasapu.blogspot.com/ 2010.04.19. 13:50:27

Gratulálok! Szép volt, látod megérte nem otthon maradni. Nincs olyan messze az a Marathon.
"Rögtön leküldtem a befutócsomag tartalmát (a prosik kivételével" :-))).
Következő? Gondolom kinéztél már valamit szeptemberig.

gabsy · http://marathon-proba.blog.hu 2010.04.20. 01:22:55

Köszi! Hát nem bántam meg, való igaz.:)
A tervek pedig a következő bejegyzésben.
süti beállítások módosítása