A hét mottója

"Akár azt gondolod, hogy képes vagy valamire, akár azt, hogy nem, mindenképpen igazad van."

Edzésnapló

Gabsy online edzésnaplója (regisztráció szükséges)

Friss kommentek

  • laciii79: Én is ezen a hétvégén poroltam le a bringám, és készítettem fel a sz... (2011.03.20. 16:17) Tavaszi ébredés
  • Vasapu: Aztán kényszer nélkül futsz egy szép félmaratont. Drukkolok. (2011.01.17. 11:07) Lassú évkezdés
  • gabsy: @Virgo14: Fogjuk rá, hogy cél. Csak időközben át kell gondolnom a fe... (2010.12.12. 08:47) 4+2+2+0.8
  • Virgo14: Most nézem oldalt a félmaratont jövő szeptemberben. Akkor ez most a ... (2010.11.13. 15:09) 4+2+2+0.8
  • Virgo14: Tőlem aztán nem kell elnézést kérni! Aki elsunnyogta a dolgokat az é... (2010.11.13. 15:07) Lustaság - fél egészség
  • Utolsó 20

Címkék

achilles (3) alvás (11) aszfalt (2) autóvezetés (1) betegség (7) bombariadó (1) bringa (27) cipő (25) cuba (1) edzésterv (4) ellipszis (12) erősítés (7) eső (1) fájdalom (4) fejlődés (8) fekvőtámasz (1) félmaraton (2) felmérő (2) felülés (1) film (1) flat (23) fotó (4) fotózás (2) futás (71) futótechnika (7) görgőzés (1) hideg (6) ironman (5) kapitalizmus (1) karácsony (2) kezdő (5) klub (3) kocogás (10) koncert (3) leigazolás (1) marathon (6) maraton (3) maratonka (1) minimaraton (5) munka (4) nevezés (9) Nike (2) nyár (4) nyújtás (26) pihenés (14) pulzus (54) résztáv (3) ruházat (6) salsa (3) séta (1) spd (2) squash (1) suli (11) szakdoli (2) szilveszter (2) tánc (3) táplálkozás (5) tavasz (6) tél (5) tempó (23) tenisz (2) terep (2) testsúly (15) teszt (1) triatlon (2) túra (1) ünnep (6) úszás (9) vádli (4) vásár (1) verseny (33) vitamin (7) vizsga (6) zene (2) ...Címkefelhő...

Látogatók (2010.02.22-től))

Maraton-i próba

Az "utálok futni" gondolattól, hogyan jutottam el addig, hogy megcélozzak egy marathon felkészülést...fel is készüljek....és végig is fussam (min.) egyszer azt a 42,2 km-t...

Aktuális cél

Maraton-i cél

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Vizsga kipipálva

2010.07.05. 19:44 | gabsy | Szólj hozzá!

Címkék: munka ünnep vizsga

A 24-ei írásbeli vizsga után nagyon lazán nem volt kedvem és motivációm se tanulni. Inkább kiélveztem a hétvégi szép időt a családdal a szülinapom alkalmából.:)

Ezt folytattam is azzal, hogy a pénteki szóbeli vizsga előtt csak 2 napot mentem vissza dolgozni, hogy készülni tudjak az utolsó megmérettetésre. Hát szerencsére a munka is lazán ment és pöpec módon zökkenőmentesen. Így teljesen nyugodt szívvel és elégedetten tettem le a lantot és csaptam bele a lecsóba. Azaz a tanulás helyett inkább barátnőmnél töltöttem az egész napot.:) Megbeszéltük, hogy tanulni is fogunk, de ezt csak a saját megnyugtatásunkra szögeztük le. Persze csak legyezőnek, alátétnek, stb. használtuk a tételeket. Többre nem is voltunk képesek ebben a szép nyári időben.:)

Most vhogy lelkiismeretfurdalásom sem volt...éreztem, hogy ez már ha törik, ha szakad menni fog. Utolsó modul...fejből és tapasztalatból is menni fog.:)

Hát nem bántam meg.:) Még előző nap is csak arra voltam képes, hogy a szakdoli védéséhez a prezit kicsit kipofozzam. Aztán csak a kedvenc írómtól olvasgattam vagy az éppen idén debütáló új Nők Lapja magazint, a Psziché-t tanulmányoztam. Ez vhogy sokkal jobban lekötötte a figyelmemet.:)))) Inkább pszichológia könyvek fölött görnyedtem volna. :) De még lehet, hogy jövőre befizetek egy ilyen képzésre is. A tanulásból sosem elég.:)))

Na, a lényeg. A vizsga előtti 10 percig halál nyugis voltam, ami nálam szokatlan, de bejön ez az érzés.:) Már mindenki gyorsan túl akart lenni rajta. A szünetben (amíg a nappalisok prezentáltak) lement mindenki a suli melletti étterembe lazítani egyet. Egy darabig mindenki üveges szemekkel nézett, aztán egy fotózás erejéig elindult a bohóckodás.

Végülis JELESre vizsgáztam, így a második papír is jól mutat majd a vitrinben, de remélem másra is tudom majd használni.:)

A vizsga utáni buli sajna érdeklődés hiányában és a teljes agyi amortizáció következtében elmaradt. De páran beültünk egyet pizzázni és jókat beszélgetni. Ez tökéletes lezárása volt a napnak.

9-én lesz a bizonyítványosztás, akkor megint ünnepelünk.:)

A bejegyzés trackback címe:

https://marathon-proba.blog.hu/api/trackback/id/tr72131627

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása