A hét mottója

"Akár azt gondolod, hogy képes vagy valamire, akár azt, hogy nem, mindenképpen igazad van."

Edzésnapló

Gabsy online edzésnaplója (regisztráció szükséges)

Friss kommentek

  • laciii79: Én is ezen a hétvégén poroltam le a bringám, és készítettem fel a sz... (2011.03.20. 16:17) Tavaszi ébredés
  • Vasapu: Aztán kényszer nélkül futsz egy szép félmaratont. Drukkolok. (2011.01.17. 11:07) Lassú évkezdés
  • gabsy: @Virgo14: Fogjuk rá, hogy cél. Csak időközben át kell gondolnom a fe... (2010.12.12. 08:47) 4+2+2+0.8
  • Virgo14: Most nézem oldalt a félmaratont jövő szeptemberben. Akkor ez most a ... (2010.11.13. 15:09) 4+2+2+0.8
  • Virgo14: Tőlem aztán nem kell elnézést kérni! Aki elsunnyogta a dolgokat az é... (2010.11.13. 15:07) Lustaság - fél egészség
  • Utolsó 20

Címkék

achilles (3) alvás (11) aszfalt (2) autóvezetés (1) betegség (7) bombariadó (1) bringa (27) cipő (25) cuba (1) edzésterv (4) ellipszis (12) erősítés (7) eső (1) fájdalom (4) fejlődés (8) fekvőtámasz (1) félmaraton (2) felmérő (2) felülés (1) film (1) flat (23) fotó (4) fotózás (2) futás (71) futótechnika (7) görgőzés (1) hideg (6) ironman (5) kapitalizmus (1) karácsony (2) kezdő (5) klub (3) kocogás (10) koncert (3) leigazolás (1) marathon (6) maraton (3) maratonka (1) minimaraton (5) munka (4) nevezés (9) Nike (2) nyár (4) nyújtás (26) pihenés (14) pulzus (54) résztáv (3) ruházat (6) salsa (3) séta (1) spd (2) squash (1) suli (11) szakdoli (2) szilveszter (2) tánc (3) táplálkozás (5) tavasz (6) tél (5) tempó (23) tenisz (2) terep (2) testsúly (15) teszt (1) triatlon (2) túra (1) ünnep (6) úszás (9) vádli (4) vásár (1) verseny (33) vitamin (7) vizsga (6) zene (2) ...Címkefelhő...

Látogatók (2010.02.22-től))

Maraton-i próba

Az "utálok futni" gondolattól, hogyan jutottam el addig, hogy megcélozzak egy marathon felkészülést...fel is készüljek....és végig is fussam (min.) egyszer azt a 42,2 km-t...

Aktuális cél

Maraton-i cél

Naptár

március 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31

Punnyadás

2010.09.05. 12:39 | gabsy | Szólj hozzá!

Címkék: munka táplálkozás bringa futás vitamin cipő pihenés flat tempó

Elég húzós hetem volt. Vhogy az időjárás és a munka, meg a kevés alvás meghozta "gyümölcsét". Írtóra fáradt voltam egész héten. Reggelente úgy vonszoltam magam ki az ágyból, képtelen voltam időre felkelni...munkám is 2x annyi lett, mint az elmúlt hetekben. Ez eléggé szétzilálta a gondolataimat és kissé szét is estem. Egyszerűen kész vagyok attól, amikor csak este 7-8-ra érek haza és még otthon is van tennivaló.

Gyanítottam, hogy valszeg vitaminhiány is lehet a háttérben. Merthogy mostanság nem vittem túlzásba a zöldség, gyümölcs evést. Gyors pótlásképpen beszereztem a szokásos komplex vitaminkészítményemet és 1-2 nap után jobban éreztem magam, bár az ólmos fáradtság nem nagyon akart múlni. Ezt egyelőre betudom annak, amit a vitaminüzletben is mondtak, hogy az elején beindul egy intenzívebb méregtelenítés, ami ezt okozhatja. Hát majd 1 hét múlva remélem sokkal fittebb és frissebb leszek.

Pénteken kinéztem munka után a kerületi Szeptember Fesztivál-ra (a párom már ott volt fotózni az egyik fellépő zenekart), de hogy legyen benne egy kis sport is, felvettem a futócuccot. Csak az időt mértem és úgy mentem, ahogy jólesett. Éreztem,hogy gyorsabb vagyok, mint a pályán szoktam. Ezt utólag alá is támasztotta a térképen lemért táv és az idő aránya. 1,4 kilit sikerült 6 perces tempóval végigfutnom.:) Ez jó kis sikerélmény volt a nap végére, annak ellenére, hogy a táv nem volt észvesztően hosszú.

Pénteken a bringám is megkapta az új gumikat (Continental Sport CONTACT), de csak szombaton volt időm kipróbálni. Akkor is csak annyi időre, hogy kiugrottunk megnézni nappal is a kerületi rendezvényt. Elég nagy tömeg volt. Jó kaja is, bőven. Nehéz volt ellenállni. Nem is sikerült.:) Lecsúszott egy kenyérlángos....kicsivel később egy baconos lepény és egy somlói is. Degeszre ettük magunkat. Aznapra annyi volt a sportolásnak. Az eső is elkapott minket, így amilyen gyorsan csak ment, téptünk hazafelé.

Hja, igen...az új gumiról is akartam írni.:)))

Annyira állat! Nem hittem volna, hogy tényleg ennyit számít, milyen gumi van a bringán. Eszméletlen puhán lehet menni és sokkal könnyebb tekerni. Ugyanazt az izommunkát beletéve, most 5-6 km/h sebességgel gyorsabban lehetett hajtani a bringát. Alapban a 25-27 km/h-t az Üllőin simán toltam. Aztán egy simább szakaszon megpróbáltam jól odanyomni neki. Nem hajtottam ki magam, de meglepődve láttam, hogy kitekertem a 37 km/h-s sebességet. Persze a gagyi mérő biztos csal vmennyit, de a párom órájával már korábban többször összemértem és 1-2 km/h volt csak max. az eltérés. De önmagához viszonyítva szignifikáns különbség a korábbi csőmaxból kipréselt 30,5 km/h-s sebesség és a mostani 37 km/h. És még csak ki sem hajtottam magam. Ezzel brutális tempóban lehet majd repeszteni. Csak kár, hogy lassan már nem lesz rá alkalmas az időjárás, hogy igazán kiélvezzem ezt a sebességnövekedést...

Ma sem lesz nagyon rá időm. Az elmaradt házimunka sajnos megvárt és délelőtt gyorsan letudtam, hogy ez már ne zavarjon. Délutánra/estére viszont lesz egy jó kis családi buli a Bókay-kertben a már említett fesztiválon.:) Addig még talán futok is egy kevest, hogy behozzam a lemaradást....majd meglátjuk...és a Kedves Olvasó is.:)

A bejegyzés trackback címe:

https://marathon-proba.blog.hu/api/trackback/id/tr172272793

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása