A hét mottója

"Akár azt gondolod, hogy képes vagy valamire, akár azt, hogy nem, mindenképpen igazad van."

Edzésnapló

Gabsy online edzésnaplója (regisztráció szükséges)

Friss kommentek

  • laciii79: Én is ezen a hétvégén poroltam le a bringám, és készítettem fel a sz... (2011.03.20. 16:17) Tavaszi ébredés
  • Vasapu: Aztán kényszer nélkül futsz egy szép félmaratont. Drukkolok. (2011.01.17. 11:07) Lassú évkezdés
  • gabsy: @Virgo14: Fogjuk rá, hogy cél. Csak időközben át kell gondolnom a fe... (2010.12.12. 08:47) 4+2+2+0.8
  • Virgo14: Most nézem oldalt a félmaratont jövő szeptemberben. Akkor ez most a ... (2010.11.13. 15:09) 4+2+2+0.8
  • Virgo14: Tőlem aztán nem kell elnézést kérni! Aki elsunnyogta a dolgokat az é... (2010.11.13. 15:07) Lustaság - fél egészség
  • Utolsó 20

Címkék

achilles (3) alvás (11) aszfalt (2) autóvezetés (1) betegség (7) bombariadó (1) bringa (27) cipő (25) cuba (1) edzésterv (4) ellipszis (12) erősítés (7) eső (1) fájdalom (4) fejlődés (8) fekvőtámasz (1) félmaraton (2) felmérő (2) felülés (1) film (1) flat (23) fotó (4) fotózás (2) futás (71) futótechnika (7) görgőzés (1) hideg (6) ironman (5) kapitalizmus (1) karácsony (2) kezdő (5) klub (3) kocogás (10) koncert (3) leigazolás (1) marathon (6) maraton (3) maratonka (1) minimaraton (5) munka (4) nevezés (9) Nike (2) nyár (4) nyújtás (26) pihenés (14) pulzus (54) résztáv (3) ruházat (6) salsa (3) séta (1) spd (2) squash (1) suli (11) szakdoli (2) szilveszter (2) tánc (3) táplálkozás (5) tavasz (6) tél (5) tempó (23) tenisz (2) terep (2) testsúly (15) teszt (1) triatlon (2) túra (1) ünnep (6) úszás (9) vádli (4) vásár (1) verseny (33) vitamin (7) vizsga (6) zene (2) ...Címkefelhő...

Látogatók (2010.02.22-től))

Maraton-i próba

Az "utálok futni" gondolattól, hogyan jutottam el addig, hogy megcélozzak egy marathon felkészülést...fel is készüljek....és végig is fussam (min.) egyszer azt a 42,2 km-t...

Aktuális cél

Maraton-i cél

Naptár

március 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31

Hosszú pihenés + úszás

2010.08.01. 19:21 | gabsy | Szólj hozzá!

Címkék: koncert úszás nyár pihenés

A pocsék időjárás után végre megint visszatért a nyár.

Ezt első körben azzal tettük még kellemesebbé, hogy fogtuk magunkat és a barátokat összerántva, elmentünk Tahitótfaluba az Eper-"lekvár"-fesztiválra. Bár csak egy standon láttunk lekvárt, viszont epret sehol. Szóval gőzöm sincs mi köze az egésznek az eperhez.:)

A lényeg, hogy megint egy klassz Magna Cum Laude koncertben volt részünk.:) Az égiek is megkíméltek az esőtől, így zavartalanul élvezhettük a szórakoztatóipar egyik remekét. Még képes voltam a tinik közé is beállni, hogy egy pólót is szerezzek autogrammal. Azért annyira nem volt vérciki, mert voltak bőven korombeliek is a sorban.:)

Ezután szombaton akkora döglés volt, hogy alig tértem magamhoz. Az elmúlt hét alvás-deficitjét igyekeztem behozni. Előtte reggel volt 1,5 óra gyakorlóvezetés. Most már én vezettem végig (Első alkalommal fura, de hasznos módszerrel megosztotta az oktató a vezetést. Nekem csak kormányoznom és indexelnem kellett.:) Így sokkal kevesebb dologra kellett koncentrálni.) és egész jól ment. De azért sok dolgot át kell ismételni és gyakorolni. Ezért is kezdtem bele. De már várom a következő alkalmat.:) Na, ezután déltől majdnem 5-6 óráig alvás volt. Hihetetlenül fáradtnak éreztem magam. Azért még az éjszakát is végigaludtam.:))

Vasárnap viszont nem volt mese, meg kellett most már szakítani ezt a tunyulást. Így elmentünk Witch-el a kispesti uszodába, ahol a 33-as medencében úszkáltunk egy jót. Az első 25 hossz után éreztem, hogy átváltok robotpilótába. Csak 1 óra úszás volt a cél. Majd 45 perc után gondoltam leúszok 50 hosszt. Aztán jött a 60. A végén úgy voltam, hogy 1,5 órába bele kell férnie a 70-nek. Szóval alig bírtam abbahagyni.:)
Mellúszásban toltam végig. Az úszószemüveget már az elején eldobtam, mert elég vacak volt, így nem lettek karikák a szemem körül, de a klóros víz rendezte a szem/száj-nyálkahártyámat. Szerencsére a szemem nem úszott vérben a végére.:)

 

Táv: 2,33 km (70 hossz)
Idő: 90"

 

Ezt már csak egy kis napozás követte az uszoda kertjében egy lángos, főtt kukorica és limonádé kíséretében. Tisztára olyan érzésem volt, mintha nem is Budapesten lennénk. Annyira nyugis, nem volt tömeg. Mondjuk külső medencéje nincs is, talán ez volt az ok. De van két strandröpi pálya is, ahol a fiúk-lányok folyamatosan ütötték a labdát. Szóval ki sem mozdultunk a nagyvárosból, mégis kellemes környezetben, nyugalomban élvezhettük a mozgást és a kiérdemelt pihenést.

 

Sajnos délutánra már fejfájás rontotta a kedvem. Lehet, hogy túlzásba vittem az úszást vagy túl keveset ettem/ittam. Pár órás rápihenéssel, evés/ivással estére rendbe is jöttem. Viszont így már nem fért bele a mai napba a többi program (mocizás, bringázás), ami tervnek igen jó volt.

Majd 1x kipróbálok egy mini-triatlon edzést is. Pl. 1,5km úszás, 30km bringa, 5km futás. Kíváncsi vagyok, hogy bírnám...

A bejegyzés trackback címe:

https://marathon-proba.blog.hu/api/trackback/id/tr532191723

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása