A hét mottója

"Akár azt gondolod, hogy képes vagy valamire, akár azt, hogy nem, mindenképpen igazad van."

Edzésnapló

Gabsy online edzésnaplója (regisztráció szükséges)

Friss kommentek

  • laciii79: Én is ezen a hétvégén poroltam le a bringám, és készítettem fel a sz... (2011.03.20. 16:17) Tavaszi ébredés
  • Vasapu: Aztán kényszer nélkül futsz egy szép félmaratont. Drukkolok. (2011.01.17. 11:07) Lassú évkezdés
  • gabsy: @Virgo14: Fogjuk rá, hogy cél. Csak időközben át kell gondolnom a fe... (2010.12.12. 08:47) 4+2+2+0.8
  • Virgo14: Most nézem oldalt a félmaratont jövő szeptemberben. Akkor ez most a ... (2010.11.13. 15:09) 4+2+2+0.8
  • Virgo14: Tőlem aztán nem kell elnézést kérni! Aki elsunnyogta a dolgokat az é... (2010.11.13. 15:07) Lustaság - fél egészség
  • Utolsó 20

Címkék

achilles (3) alvás (11) aszfalt (2) autóvezetés (1) betegség (7) bombariadó (1) bringa (27) cipő (25) cuba (1) edzésterv (4) ellipszis (12) erősítés (7) eső (1) fájdalom (4) fejlődés (8) fekvőtámasz (1) félmaraton (2) felmérő (2) felülés (1) film (1) flat (23) fotó (4) fotózás (2) futás (71) futótechnika (7) görgőzés (1) hideg (6) ironman (5) kapitalizmus (1) karácsony (2) kezdő (5) klub (3) kocogás (10) koncert (3) leigazolás (1) marathon (6) maraton (3) maratonka (1) minimaraton (5) munka (4) nevezés (9) Nike (2) nyár (4) nyújtás (26) pihenés (14) pulzus (54) résztáv (3) ruházat (6) salsa (3) séta (1) spd (2) squash (1) suli (11) szakdoli (2) szilveszter (2) tánc (3) táplálkozás (5) tavasz (6) tél (5) tempó (23) tenisz (2) terep (2) testsúly (15) teszt (1) triatlon (2) túra (1) ünnep (6) úszás (9) vádli (4) vásár (1) verseny (33) vitamin (7) vizsga (6) zene (2) ...Címkefelhő...

Látogatók (2010.02.22-től))

Maraton-i próba

Az "utálok futni" gondolattól, hogyan jutottam el addig, hogy megcélozzak egy marathon felkészülést...fel is készüljek....és végig is fussam (min.) egyszer azt a 42,2 km-t...

Aktuális cél

Maraton-i cél

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Vmi bújkál(t) bennem

2010.09.22. 19:05 | gabsy | 5 komment

Címkék: munka verseny betegség alvás túra vitamin cipő triatlon

Nagyjából 2 hete nem jelentkeztem. Igazából nem történt semmi különös, csak sokkal elfoglaltabb voltam, mint a nyári időszakban. Most a munkában is bevállaltam több feladatot, amiket kihívás lesz párhuzamosan vinni és teljesíteni. De hát teher alatt nő a pálma.:) Mégis kicsit fárasztóbb (leginkább agyilag) és több időt igényel. Alvásból mínuszos is lettem ez idő alatt.

Közben volt egy Triatlon VB is Budapesten, amit természetesen nem hagytunk ki a párommal, igaz én csak szurkolni és fotózni mentem. Kint volt az egész család is és sok jó ismerőssel is találkoztunk. Az age-group verseny napjára szerencsére egész jó idő lett, így igazán élvezetes volt nézni a világ minden tájáról érkező sportolókat. Kellett ez a magyar triatlon sportnak. Csak kár, hogy az m1-en kívül egyetlen TV csatorna sem tartotta említésre méltónak. Vagyis csak a hozzá kapcsolódó bulvárhírt a megölt külföldi triatlonistáról. Sajnálatos, hogy ez is éppen itt történt, de talán nem ezt kellene nyomatni a híradóban és semmi érdemi beszámoló. No comment...

Egyébként elég fura volt egy ilyen rövid távú versenyen követni az eseményeket. Nem sok idő és lehetőség volt elkapni egy-egy fotóra az ismerős versenyzőket.:) Gyorsan lement az egész verseny, főleg azért is, mert a futáshoz át kellett menni a Lágymányosi hídtól a Roosevelt térre.

Az elmúlt hetekben még vmi nyavalya is kerülgetett, ami múlt héten utol is ért, bár szerencsére csak enyhe nátha és torokfájás formájában. Emiatt amikor éppen lett volna időm futni (és nem szakadt az eső sem), akkor a megfázás miatt nem kockáztattam, hogy komolyabb betegség legyen belőle. A vitaminokat pedig toltam magamba.

Így mérsékelt zsepifogyasztás mellett a céges csapaépítőre még el tudtam menni.:))) Az kihagyhatatlan volt. Lillafüred, Palotaszálló, Bükk, Hámori tó, vízesés, kisvasút, vadaspark, barlang-túra, wellness, kaja, pia, bowling, karaoke, stb. Még a vacak, esős időjárás sem akadályozta a kollégákat, hogy jól érezzük magunkat.:) Igazi kikapcsolódás volt a javából. Az eső és a túra miatt vettem egy klassz túrabakancsot is a Deca-ban, aminek nagy hasznát vettem. Tényleg vízálló.:) És jó meleg. Maradtam volna még pár napig ezen csodálatos helyen.:) Sajna a csapatépítőről már nem értem vissza Kombináték szenzációsan mókás esküvőjére (utólag videón kacarászva nézegettem - főleg az anyakönyvvezető beszólása tetszett: "legfőképp János" :))) ), de azért még előtte összekészítettünk egy kis szeretetcsomagot nekik, amit a párom adott át.

A SPAR minimarcsi 7 km-e azért folyton a fejemben motoszkált. Zavart, hogy nem tudok edzeni...már több, mint 2 hete 0 km, amit futással töltöttem (a busz és vonat utáni futást most nem számolom ide). A Coca-Cola futógála 10 km-es távja is csábító, de még nem mertem nevezni. Azt hiszem előbb meglátom, hogy megy majd a 7 kili. Egyelőre úgy néz ki, hogy a verseny napjáig sem lesz időm futni...esetleg szombaton...de akkor is max. 2-3 kilit fogok...óvatosságból. Esetleg egy úszást is beiktatok.

Vasárnapra elég esős időt jósolnak. Legfeljebb a versenypályán is úszok egyet.:)

A bejegyzés trackback címe:

https://marathon-proba.blog.hu/api/trackback/id/tr432294840

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

HelloJozsi 2010.09.23. 09:56:27

A VB-val kapcsolatosan nincs igazad, hiszen a lezárásokat is számtalan helyen megénekelték (irónia).

Sajnos a ker. média kizárólag az "Út! Csirke! Vér! Maradjanak velünk!" típusú témákat tekinti hírnek.

gabsy · http://marathon-proba.blog.hu 2010.09.23. 10:26:23

@NJoco: Igen, a lezárások....mintha más esemény alkalmával soha nem lett volna ilyen a városban...és a média még nyomatja is ezt az emberek agyába, hogy már eleve negatív érzéseik legyenek pl. egy ilyen VB-vel kapcsolatban is.

Jó lenne már ha a média is megtanulná a dolgok pozitív oldalát kiemelni...és nem egymás ellen hergelni a tömegeket...kiugrani ebből a nagy, magyar, pesszimista, elégedetlenkedő mákonyból...de amíg a pénz beszél és a politika irányít, addig ez csak utópia marad...:(

Emberek, hát VB-t rendezhettünk és megmutathattuk a világnak Budapestet!!!

HelloJozsi 2010.09.24. 10:32:55

@gabsy: Az a baj, hogy ez nem ennyire egyszerű szerintem. Mert hisz nyomatná-e az uszítást a politika meg a TV, ha nem lennénk vevők rá? Nem hiszem.
Persze a tyúk és a tojás esete ez is...

Na mind1, ez nem tartozik ide. Vasárnap találkozunk! :)

Virgo14 2010.09.26. 14:10:15

Sajnos nincs meg a számod, és az elmúlt napokban nem igen neteztem. Elmentél a futóversenyre? Gondoltam rád, remélem sikerült tervszerint!

Sony

gabsy · http://marathon-proba.blog.hu 2010.10.01. 20:27:29

@Virgo14: Igen, voltam.:) Írok is majd pár sort erről.A tervektől eléggé eltértem...de köszi,hogy gondoltál rám!
2 hét múlva majd remélem együtt futjuk a 10 kilis távot.;)
süti beállítások módosítása